Xenophobia in Asia: exploring media environment and marketing solutions – Iana Pavlenko
Iana Pavlenko
Master's thesis
Xenophobia in Asia: exploring media environment and marketing solutions
Xenophobia in Asia: exploring media environment and marketing solutions
Abstract:
V současném světě VUCA jsou témata xenomií a xenofobie diskutována více než kdy jindy a ovlivňují společnosti a podniky po celém světě. Reklamní a mediální průmysl je přímým odrazem zeitgeist a aktuálních sociálních otázek, včetně xenomií a xenofobie. Vzhledem k tomu, že mediální krajina se stala vysoce citlivou zemí se vznikem sociálních médií a kultury bloggerů, společnosti musí být ve svých sděleních …moreAbstract:
In the contemporary VUCA world, topics of xenomania and xenophobia are being discussed more than ever and are affecting societies and businesses worldwide. The advertising and media industry is a direct reflection of the zeitgeist and topical social issues, including xenomania and xenophobia. Since the media landscape has become a highly sensitive ground with emergence of social media and blogger culture …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/tt0p4/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2019
- Supervisor: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Reader: MSc Mirela Moldoveanu
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.