Vnímání důležitosti výuky algoritmizace a programování na základních školách – Bc. Miroslav ZEMAN
Bc. Miroslav ZEMAN
Diplomová práce
Vnímání důležitosti výuky algoritmizace a programování na základních školách
Perception of the importance of learning algorithms and programming in elementary schools.
Anotace:
Tato diplomová práce si dala za cíl zjistit aktuální stav a názory učitelů v ČR, týkající se problematiky výuky algoritmizace a programování, vypracování vzdělávacích kurzů pro tuto problematiku a navíc i jejich realizaci. Následně s delším časovým rozestupem zmapovat změny a vývoj v této problematice u účastníků kurzů. Realizace těchto kurzů a získávání veškerých potřebných informací pro tuto práci …víceAbstract:
The thesis has two main goals. The first is focused on getting teacher opinions from Czech Republic about programming and algorithm thinking in education. The second one is about preparation and realization of education courses focused on this kind of topic. Then after some timespan track differences and development of these opinions. The realization of these courses and gathering all required informations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Libor Klubal
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZEMAN, Miroslav. Vnímání důležitosti výuky algoritmizace a programování na základních školách. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství informačních a komunikačních technologií pro 2. stupeň ZŠ (jednooborové studium)
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.