Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích – Jana Pupavová
Jana Pupavová
Bachelor's thesis
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá nákupním chováním na spotřebitelských trzích. Cílem práce je zhodnocení změn v chování koncových zákazníků na trhu v oděvním průmyslu před pandemií viru Covid 19 a po ní. Konkrétně se jedná o rok 2018 a 2021. Analyzováni budou lidé v produktivním věku. V rámci práce je užita triangulace metod pomocí dotazníkového šetření a focus group, které analyzují nákupní chování …moreAbstract:
The topic of this bachelor thesis is Shopping behavior in consumer markets. The aim of this work is to evaluate the changes in customer behavior in the clothing industry before and after the Covid 19 pandemic. Specifically, these are the years 2018 and 2021. People of productive age will be monitored. The work uses the method of questionnaire survey, which analyzes the shopping behavior of a selected …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 12. 2022
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/zzymo/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2023
- Supervisor: Ing. et Ing. Nikola Sagapova
- Reader: MgA. Klára Havlínová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PUPAVOVÁ, Jana. \textit{Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2022. Available from: https://theses.cz/id/7a490r/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Business Economics / Business Economics
Theses on a related topic
-
Determinants of Online Shopping
Julija Pešlová -
Traditional shopping experience vs. online shopping experience of electronic products: Determinants of Consumer Buying Behavior.
Stephanie Armenta Camacho -
Cenová hladina vín jako determinant nákupního chování spotřebitelů
Yana Kalinichenko -
Determinanty etického nakupování
Eliška Pexová -
Determinanty etického nakupování
Marek Ištvánek -
Prosociální chování jako protektivní faktor vzniku rizikového chování v dospívání
Veronika KRŮPOVÁ -
Spotřebitelské chování v kontextu společenské odpovědnosti podniku
Lucie Železná -
Výzkum spotřebitelského chování
Radka Broumová