David Procházka

Bakalářská práce

3D grafika ve virtuální a rozšířené realitě

3d graphics in virtual and augmented reality
Anotace:
Ve své bakalářské práci se budu zabývat tématem 3D grafiky ve virtuální (VR) a rozšířené (AR) realitě. Nejdříve seznámím čtenáře se stručnou historií AR a VR a jejich využitím. Dále se chci zabývat zásadami a programy nutnými pro vytvoření modelu, jeho zpracování a následné použití v AR / VR. Hlavním přínosem práce je komplexní popis procesu a praktická část, ve které budu vytvářet model, který nakonec …více
Abstract:
In my bachelor thesis I am going to deal with the topic of 3D graphics in virtual (VR) and augmented (AR) reality. First of all, I will introduce the readers with a brief history of AR and VR and their application. Next, I will take a look at principles and programs that are necessary in the process of creating a 3D model, its processing and final use in AR / VR. The main benefit of this thesis is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 1. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
  • Vedoucí: Jan Bubeníček
  • Oponent: Václav Dušek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83423