Martin NOVOTNÝ

Bachelor's thesis

Využití adaptivního e-learningu pro sociálně vyloučené žáky

Use of adaptive e-learning for socially excluded pupils
Abstract:
Bakalářská práce, která nese název Využití adaptivního e-learningu pro sociálně vyloučené žáky, pojednává o zapojení adaptivního e-learningu, konkrétně adaptivních studijních opor do výuky v komunitě sociálně vyloučených žáků. Záměrem práce bylo zjistit, zda se sociálně vyloučení žáci, kteří pravidelně navštěvují počítačový kroužek v salesiánském středisku volného času, budou vzdělávat efektivněji …more
Abstract:
This bachelor thesis was written with the intent to determine whether socially excluded pupils who regularly attend the IT club in the Salesian Leisure Center will be more effectively educated with the help of visual aids rather than by verbal means. It contains a theoretical view of adaptive e-learning. It also explains some basic concepts and gives a brief overview on individualization of education …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Tatiana Prextová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

NOVOTNÝ, Martin. Využití adaptivního e-learningu pro sociálně vyloučené žáky. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta

University of Ostrava

Pedagogical Faculty

Bachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Information Technology in Education