Využití adaptivního e-learningu pro sociálně vyloučené žáky – Martin NOVOTNÝ
Martin NOVOTNÝ
Bachelor's thesis
Využití adaptivního e-learningu pro sociálně vyloučené žáky
Use of adaptive e-learning for socially excluded pupils
Abstract:
Bakalářská práce, která nese název Využití adaptivního e-learningu pro sociálně vyloučené žáky, pojednává o zapojení adaptivního e-learningu, konkrétně adaptivních studijních opor do výuky v komunitě sociálně vyloučených žáků. Záměrem práce bylo zjistit, zda se sociálně vyloučení žáci, kteří pravidelně navštěvují počítačový kroužek v salesiánském středisku volného času, budou vzdělávat efektivněji …moreAbstract:
This bachelor thesis was written with the intent to determine whether socially excluded pupils who regularly attend the IT club in the Salesian Leisure Center will be more effectively educated with the help of visual aids rather than by verbal means. It contains a theoretical view of adaptive e-learning. It also explains some basic concepts and gives a brief overview on individualization of education …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tatiana Prextová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
NOVOTNÝ, Martin. Využití adaptivního e-learningu pro sociálně vyloučené žáky. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Information Technology in Education
Theses on a related topic
-
E-learning - analýza problematiky a realizace jeho adaptivní verze
Zdeňka KRIŠOVÁ -
Well-being žáků 2. stupně základní školy v sociálně vyloučené lokalitě
Martina Peterková -
Hodnotové orientace žáků majoritní společnosti a sociálně vyloučených romských žáků 2. stupně základních škol
Petra ONDERKOVÁ -
Tvorba zobrazení mapy studia e-learningové výuky v LMS Barborka.
Zdeněk MAROSZ