Využití adaptivního e-learningu pro sociálně vyloučené žáky – Martin NOVOTNÝ
Martin NOVOTNÝ
Bakalářská práce
Využití adaptivního e-learningu pro sociálně vyloučené žáky
Use of adaptive e-learning for socially excluded pupils
Anotace:
Bakalářská práce, která nese název Využití adaptivního e-learningu pro sociálně vyloučené žáky, pojednává o zapojení adaptivního e-learningu, konkrétně adaptivních studijních opor do výuky v komunitě sociálně vyloučených žáků. Záměrem práce bylo zjistit, zda se sociálně vyloučení žáci, kteří pravidelně navštěvují počítačový kroužek v salesiánském středisku volného času, budou vzdělávat efektivněji …víceAbstract:
This bachelor thesis was written with the intent to determine whether socially excluded pupils who regularly attend the IT club in the Salesian Leisure Center will be more effectively educated with the help of visual aids rather than by verbal means. It contains a theoretical view of adaptive e-learning. It also explains some basic concepts and gives a brief overview on individualization of education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tatiana Prextová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVOTNÝ, Martin. Využití adaptivního e-learningu pro sociálně vyloučené žáky. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační technologie ve vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
E-learning - analýza problematiky a realizace jeho adaptivní verze
Zdeňka KRIŠOVÁ -
Well-being žáků 2. stupně základní školy v sociálně vyloučené lokalitě
Martina Peterková -
Hodnotové orientace žáků majoritní společnosti a sociálně vyloučených romských žáků 2. stupně základních škol
Petra ONDERKOVÁ -
Tvorba zobrazení mapy studia e-learningové výuky v LMS Barborka.
Zdeněk MAROSZ