Martin NOVOTNÝ

Bakalářská práce

Využití adaptivního e-learningu pro sociálně vyloučené žáky

Use of adaptive e-learning for socially excluded pupils
Anotace:
Bakalářská práce, která nese název Využití adaptivního e-learningu pro sociálně vyloučené žáky, pojednává o zapojení adaptivního e-learningu, konkrétně adaptivních studijních opor do výuky v komunitě sociálně vyloučených žáků. Záměrem práce bylo zjistit, zda se sociálně vyloučení žáci, kteří pravidelně navštěvují počítačový kroužek v salesiánském středisku volného času, budou vzdělávat efektivněji …více
Abstract:
This bachelor thesis was written with the intent to determine whether socially excluded pupils who regularly attend the IT club in the Salesian Leisure Center will be more effectively educated with the help of visual aids rather than by verbal means. It contains a theoretical view of adaptive e-learning. It also explains some basic concepts and gives a brief overview on individualization of education …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Tatiana Prextová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NOVOTNÝ, Martin. Využití adaptivního e-learningu pro sociálně vyloučené žáky. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační technologie ve vzdělávání