Bc. Kateřina Niklová

Diplomová práce

Strategie nových forem propagace pitné vody (na příkladu "Čerstvá kohoutková")

New ways of drinking water promotional strategy (on example "Čerstvá kohoutková")
Anotace:
Práce se zabývá problematikou konzumace balené vody a vody z kohoutku. Předmětem práce byla analýza reklamní kampaně „Čerstvá kohoutková“ společnosti Veolia Voda Česká Republika, která se zaměřuje na podporu vody kohoutkové. Kampaň je posuzována z hlediska využití moderních marketingových trendů tj. integrované marketingové komunikace a společenské odpovědnosti firem. Práce obsahuje praktickou analýzu …více
Abstract:
Thesis deals with the consumption of bottled water and tap water. Aim of this work was to analyse the advertising campaign "Čerstvá kohoutková" of Veolia Voda Česká Republika, which aims to promote tap water. The campaign is assessed in terms of the use of modern marketing trends ie integrated marketing communications and corporate social responsibility. The work includes practical analysis of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní