Analýza konkurence restaurace – Michaela Dvorščáková
Michaela Dvorščáková
Diplomová práce
Analýza konkurence restaurace
Competitive Analysis of the Restaurant
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo zjistit, jaká je konkurenční pozice restaurace U Kovárny v porovnání se šesti největšími konkurenty ve městě Zlín. Analýza konkurence byla provedena výzkumnou technikou Mystery shopping, kterou lze řadit mezi nejvyužívanější techniky zjišťování kvality poskytovaných služeb. První část diplomové práce je zaměřena na vymezení teoretických východisek v oblasti konkurence, analýzy …víceAbstract:
The aim of this master´s thesis was to find out the competitive position of the restaurant U Kovárny compared with the six largest competitors in Zlín. Competition analysis was carried out with mystery shopping research technique that belongs to the most used techniques of quality assurance services. The first part of this master´s thesis is focused on defining the theoretical basis of competition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/90665
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2012
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Magda Dirgasová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing v oblasti sdílené ekonomiky v realitním sektoru
Andrea Votrubová -
Influencer marketing v oblasti esportu
Denisa Feuereiselová -
Marketing v oblasti stravovacích služeb v době koronavirové pandemie
Adam Utíkal -
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Ester Březinová -
Personální marketing v oblasti získávání a výběru zaměstnanců ve vybrané sociální nestátní neziskové organizaci
Magdaléna Pišlová -
Marketing v oblasti služeb
Jevhen Šorban -
Sociální marketing v oblasti prevence kriminality
Vojtěch Poleno -
Využití green marketingu v oblasti módního retailu
Dominika Koblížková