Vybrané modely hromadné obsluhy – Zhamilya Otarbayeva
Zhamilya Otarbayeva
Bakalářská práce
Vybrané modely hromadné obsluhy
Special models of the theory of queue
Anotace:
Abstrakt Název práce: Vybrané modely hromadné obsluhy Autor: Zhamilya Otarbayeva Katedra: Katedra Ekonometrie Vedoucí práce: Ing. Václav Kořenář, CSc. Cílem práce je shromáždit a popsat složitější modely hromadné obsluhy. Soustředila jsem se na popis dvou z nich. Jedním z takových modelu je systém s prioritami. V práci jsou popsané tří typy priorit: dynamické, relativní a absolutní. Jsou uvedené vzorce …víceAbstract:
Abstract Title: Special models of the theory of queue Author: Zhamilya Otarbayeva Department: Department of Econometrics Supervisor: Ing. Václav Kořenář, CSc. The main aim of this work is describe more complicated queuing models. Firstly I described the models with priority. There are mentioned three types of them: relative, absolute and dynamic. For describing I used formulas and examples from people …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32331
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2012
- Vedoucí: Václav Kořenář
- Oponent: Irena Šindelářová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32331
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Statistika a ekonometrie
Práce na příbuzné téma
-
Busines plan: Cerera - Import and distribution of dried apricots
Denis Karateev -
Optimalizace zařazování nových požadavků do systému hromadné obsluhy
Zbyněk Richtr -
Mobile Financial Service (MFS) in Bangladesh: A comprehensive study of different service providers
MD Saiful Islam -
Dynamic Modeling for Service Systems: Innovation-Cooperation Paradigm in Service Systems
Petra Komárková -
Rozbor hodnocení zaměstnanců ve vybrané organizaci se zaměřením na sekci service management a market data a service interface
Mihaela Cernusca