Vliv multiparadigmatického programování na výuku číslicových systémů – Ing. Lukáš HAPL, DiS.
Ing. Lukáš HAPL, DiS.
Disertační práce
Vliv multiparadigmatického programování na výuku číslicových systémů
An Influence of the Specific Multi-paradigm Programming on Digital Logic Education
Anotace:
Programování ve výuce formálních jazyků a deterministických automatů funguje jako vhodný konstruktivistický prvek. Z předchozích výzkumů vyplývá, že jak znalost programování, tak i trénink v algoritmickém myšlení vedou právě k lepším výsledkům v uvedených oblastech. Kromě užitých imperativních programovacích přístupů též existují programovací jazyky a výzkumy založené na využití deklarativních paradigmat …víceAbstract:
Theoretical computer science education can be supported by constructivism using programming language(s). It is already known that the knowledge of the programming and the training completed in the area of an algorithmic problem solving lead to better cognitive results in the mentioned educational area. It is also possible to use programming languages based on declarative paradigm to directly support …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2021
- Vedoucí: doc. RNDr. PaedDr. Hashim Habiballa, PhD., Ph.D., doc. RNDr. PaedDr. Hashim Habiballa, PhD., Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAPL, Lukáš. Vliv multiparadigmatického programování na výuku číslicových systémů. Ostrava, 2021. disertační práce (Ph.D.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační a komunikační technologie ve vzdělávání