Média a propagační prostředky v reklamě – Barbora Skopalová
Barbora Skopalová
Bakalářská práce
Média a propagační prostředky v reklamě
Media and Means of Publicity in Advertising
Anotace:
Předmětem bakalářské práce ?Média a propagační prostředky v reklamě? je pomocí zvolených výzkumných metod určit efektivitu propagačních prostředků ve firmách zaměřujících se na prodej sportovních potřeb v okrese Šumperk. Prvních pět kapitol je zaměřeno na teoretickou část, následuje metodická část pojednávající o způsobech provedení výzkumu a třetí část práce obsahuje výsledky výzkumů s následnou komparací …víceAbstract:
The main subject of my thesis ??'Media and Means of Publicity in Advertising? is selected using research methods to determine the affectivity of promotional tools in companies that are focused on selling sports equipment in the Šumperk area. The first five chapters focus on theory, followed by methodology dealing how to conduct research. The third part of the thesis contains the results of research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2013
Zveřejnit od: 29. 3. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jan ZÁVODNÝ POSPÍŠIL, Ph.D.
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Skopalová, Barbora. Média a propagační prostředky v reklamě. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.3.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 3. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Eventy - významné komunikační prostředky obcí a destinací cestovního ruchu
Tereza Ondrýsková -
Coca Cola x Pepsi Cola - společné a odlišné rysy jejich komunikační strategie
Milan Veselý -
Role plakátu jako nositele komerční informace na počátku 20. století - komunikační specifika
Marta Koucká -
Propagační aktivity vybraného nakladatelského domu
Eva NEDBALOVÁ -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Adam Trůbl
Název
Vložil
Vloženo
Práva