Jan Běhálek
Bachelor's thesis
Tvorba a aplikace prodejní strategie
Creation and Application of Sales Strategy
Abstract:
Cílem bakalářské práce „Tvorba a aplikace prodejní strategie“ je vytvořit takovou prodejní strategii, která zajistí dosažení stanovených cílů. První část bakalářské práce se zabývá analýzou vnějšího a vnitřního prostředí, kde byly využity metody PEST a SWOT analýzy. Druhá část obsahuje samotnou tvorbu prodejní strategie podniku a její aplikaci.Abstract:
The aim of this bachelor's thesis „Creation and Application of Sales Strategy“ is creation of sales strategy which will achieve goals. First step of bachelor's thesis is analysis of internal and external environment. In this part were used PEST and SWOT analysis. The second part includes creation and implementation of sales strategy.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2014
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/102691
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2014
- Supervisor: Marcela Papalová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Strategie vstupu do vybraného segmentu spotřebitelského trhu
Halka Prokešová -
Analýza a benchmarking prodejní strategie výrobců motorových pil na českém trhu
Jaroslav Šebek -
Analýza prodejní strategie vybraného podniku
Šimon Vojtíšek -
Analýza prodejní strategie firmy John Deere na českém trhu v oblasti harvestorové technologie.
Jaroslav Šebek -
Analýza produktové strategie v oblasti cestovního ruchu
Martin Janík -
Strategická analýza jako východisko pro formulaci strategie podniku Zavinovačky
Adéla Šrutová -
Marketing communication: Advertising and Promotional Strategy of Bottlers’ Nepal Limited
Aarjana Khadka -
Specifics of Financial Analysis in Large Multinational Corporations
Anzhela Lomonosova