Jan Běhálek

Bachelor's thesis

Tvorba a aplikace prodejní strategie

Creation and Application of Sales Strategy
Abstract:
Cílem bakalářské práce „Tvorba a aplikace prodejní strategie“ je vytvořit takovou prodejní strategii, která zajistí dosažení stanovených cílů. První část bakalářské práce se zabývá analýzou vnějšího a vnitřního prostředí, kde byly využity metody PEST a SWOT analýzy. Druhá část obsahuje samotnou tvorbu prodejní strategie podniku a její aplikaci.
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis „Creation and Application of Sales Strategy“ is creation of sales strategy which will achieve goals. First step of bachelor's thesis is analysis of internal and external environment. In this part were used PEST and SWOT analysis. The second part includes creation and implementation of sales strategy.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2014
  • Supervisor: Marcela Papalová

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita Ostrava