Ing. Marta Zajíčková
Bakalářská práce
Strategie vnější komunikace
Anotace:
Bakalářská práce na téma „Strategie vnější komunikace“ se zabývá komunikační politikou obchodních subjektů a jejím významem v jejich strategickém managementu. V současné tržní ekonomice představuje schopnost efektivní komunikace pro podnik jedinečnou konkurenční výhodu, bez níž nelze obstát. Úkolem této práce je zmapovat formy komunikace a principy jejího vedení směrem k různým cílovým skupinám. Dále …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/kvdaq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2006
- Vedoucí: doc. Ing. Stanislav Horný, CSc.
- Oponent: RNDr. Helena Palovská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace neziskových organizací s médii
Jana Přibíková -
Komunikace neziskových organizací s médii
Ilona Zalozhnykh -
Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti
Libuše Pečenková -
Plánování korporátní PR komunikace v médiích s praktickou aplikací na příkladu firmy GEFCO ČESKÁ REPUBLIKA, s.r.o.
Nikola Nosreti -
Specifika komunikace s médii ve veřejné správě
Dominik Havel -
Specifika komunikace s médii ve veřejné správě
Tomáš Mrázek -
Komunikace Ministerstva zahraničních věcí ČR s médii v letech 2009 - 2010
Pavlína Fišerová -
Uplatnění trendových nástrojů marketingové komunikace v CRM podniku medisap s.r.o.
Adam Psota