Adéla KŘEMENÁKOVÁ

Bakalářská práce

Člověk jako konzument reality show

Man as a consumer reality show
Anotace:
Tato práce se zabývá aktivním pojetím publika v masových médiích, které si dobrovolně volí mediální obsah, jež chce sledovat. Práce je zaměřena na diváky reality show. Teoretická část obsahuje charakteristiku aktivního publika, dále popis pořadu reality show a představuje teorii užívání a uspokojení. Tato teorie je pro tuto práci stěžejní, protože předpokládá aktivitu publika, které si vybírá z nabídky …více
Abstract:
This thesis deals with the active audience of mass media which voluntarily chooses the media content which wants to watch. Work is focused on the viewers of reality shows. Theoretical part contains characteristic of the audience, description of reality show and presents the uses and gratifications theory. This theory is essential for the thesis, because it assumes the activity of audience, which chooses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Mgr. František Kalvas, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KŘEMENÁKOVÁ, Adéla. Člověk jako konzument reality show. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická