Bc. Tereza Zloská

Master's thesis

Měření on-line marketingových kampaní

Measuring the on-line marketing campaigns
Abstract:
Diplomová práce se zabývá měřením on-line marketingových kampaní hotelu Kokořín pomocí nástroje Google Analytics. Měření probíhá na realizovaných PPC kampaní, které byly spuštěny v Google AdWords, Sklik a Facebook. Hlavním cílem práce je na základě analýzy z měření určit chování potencionálního zákazníka, podle kterého by se daly optimalizovat marketingové aktivity hotelu, vedoucí k vyšší obsazenosti …more
Abstract:
The thesis is dealing with evaluating the on-line marketing campaigns for hotel Kokořín through the Google Analytics aid. Measuring is performed on PPC marketing campaigns, implemented in Google AdWords, Sklik and Facebook. The main goal of this work is to define needs and behavior of potential customer due to result of analysis. This Result will be used for optimizing the marketing activities which …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 9. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 11. 2015
  • Supervisor: Mgr. Jaromír Malenko, PhD.
  • Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní