Bc. Tereza Zloská

Master's thesis

Měření on-line marketingových kampaní

Measuring the on-line marketing campaigns
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá měřením on-line marketingových kampaní hotelu Kokořín pomocí nástroje Google Analytics. Měření probíhá na realizovaných PPC kampaní, které byly spuštěny v Google AdWords, Sklik a Facebook. Hlavním cílem práce je na základě analýzy z měření určit chování potencionálního zákazníka, podle kterého by se daly optimalizovat marketingové aktivity hotelu, vedoucí k vyšší obsazenosti …viac
Abstract:
The thesis is dealing with evaluating the on-line marketing campaigns for hotel Kokořín through the Google Analytics aid. Measuring is performed on PPC marketing campaigns, implemented in Google AdWords, Sklik and Facebook. The main goal of this work is to define needs and behavior of potential customer due to result of analysis. This Result will be used for optimizing the marketing activities which …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 11. 2015
  • Vedúci: Mgr. Jaromír Malenko, PhD.
  • Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní