Měření on-line marketingových kampaní – Bc. Tereza Zloská
Bc. Tereza Zloská
Master's thesis
Měření on-line marketingových kampaní
Measuring the on-line marketing campaigns
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá měřením on-line marketingových kampaní hotelu Kokořín pomocí nástroje Google Analytics. Měření probíhá na realizovaných PPC kampaní, které byly spuštěny v Google AdWords, Sklik a Facebook. Hlavním cílem práce je na základě analýzy z měření určit chování potencionálního zákazníka, podle kterého by se daly optimalizovat marketingové aktivity hotelu, vedoucí k vyšší obsazenosti …viacAbstract:
The thesis is dealing with evaluating the on-line marketing campaigns for hotel Kokořín through the Google Analytics aid. Measuring is performed on PPC marketing campaigns, implemented in Google AdWords, Sklik and Facebook. The main goal of this work is to define needs and behavior of potential customer due to result of analysis. This Result will be used for optimizing the marketing activities which …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 9. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hyn8n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 11. 2015
- Vedúci: Mgr. Jaromír Malenko, PhD.
- Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Webové rozhraní nástroje pro analýzu dokumentů
Adam Ševčík -
Nástroje pro dynamickou bezpečnostní analýzu webových aplikací
Vojtěch Polášek -
Využití webových analytických nástrojů pro zlepšení webové prezentace
Jakub Sekyt -
Vytvoření a optimalizace webového mapového nástroje pro analýzu nemovitostí s využitím otevřené JavaScriptové knihovny Leaflet
Vojtěch Svobodník -
Nástroj pro analýzu responzivního chování webové stránky
Lukáš KUBÍK -
Moderní nástroje pro webdesign
Karolína Kunovjánková -
Vývoj webového nástroje pro analýzu kalorimetrických dat
Sava Nedeljković -
Měření on-line marketingových kampaní
Zbyněk Lukáš