Dušan Murčo

Bakalářská práce

Nové trendy marketingovej komunikácie a ich využitie v praxi

Abstract:
Práca sa zaoberá novými trendami marketingovej komunikácie a ich aplikácií v praxi. V prvej časti je vysvetlená teória a nový prístup k marketingu, tak ako aj téoria marketingovej komunikácie. Po nej už nasledujú spracované vybrané nové trendy marketingovej komunikácie. V praktickej časti je predstavená spoločnosť Student Agency. Nosnú časť tvorí návrh na využitie nových trendov v komunikácií tejto …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2008
  • Vedoucí: Jiří Vítek
  • Oponent: Stanislav Popel

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/7264

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management