Josef Pokorný

Bakalářská práce

Vliv reklamy na spotřebitele

Advertisement effect on consumers
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem reklamy na spotřebitele.V teoretické části jsou popsány charakteristiky marketingové komunikace, public relations, reklamy, psychologie spotřebitele a nekalosoutěžní reklamy.Praktická část je zaměřena na výzkum vztahu spotřebitelů k reklamě v médiích a míry vlivu nástrojů marketingu na respondenty. Dále zachycuje postoj respondentů k reklamní válce mezi automobilkami …více
Abstract:
The thesis is concerned with the advertisement effect on consumers, specifically unfair competition advertising and its impact on customers. The theoretical part conceptualizes the basic concepts as marketing communication, public relations, advertisement, consumer psychology and unfair competition advertising.The research part is based on survey on the consumers’ relation to media and the degree of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Dagmar Sieglová, M.S.Ed. Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.