Marketingová komunikace českých pivovarů v době koronakrize – Tomáš Brothánek
Tomáš Brothánek
Bakalářská práce
Marketingová komunikace českých pivovarů v době koronakrize
Marketing Communication in the Czech Brewing Industry during Coronavirus Crisis
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci českých pivovarů. Konkrétně se zaměřuje na komunikaci největších českých pivovarů v době pandemie COVID-19. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se marketingu, marketingového mixu, komunikačního mixu, pivovarnictví a pandemie COVID-19. Praktická část je zaměřena na marketingovou komunikaci pivovarů v době koronakrize, analýzu vybraných …víceAbstract:
This bachelor these sis devoted to the marketing communication of Czech breweries. Specifically, it focuses on communicatio of the biggest Czech breweries during COVID-19 pandemic. The theoretical part defines terms related to marketing, marketing mix, marketing communication mix, beer industry and COVID-19 pandemic. The practical part is focused on marketing communication of breweries during coronacrisis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Brothánek, Tomáš. Marketingová komunikace českých pivovarů v době koronakrize. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace luxusních značek v době pandemie Covid - 19
Valentina Lazzari -
Efektivita marketingové komunikace během pandemie
Pascal Gerhardt -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Online marketingová komunikace Papírnictví Stanislav Olšák v době pandemie
Terezie Dobešová -
Marketingová komunikace podniku v rámci krizové situace s důrazem na Covid 19
Sofiya Zaynutdinova -
Marketingová komunikace gastro podniku Czech Hookah Club v době pandemie COVID-19
Jiří Staněk -
Marketingová komunikace cestovních kanceláří na sociálních sítích během pandemie onemocnění COVID-19
Valerie Dolejší