Ing. Veronika Fojtíková

Diplomová práce

Marketingový mix vybrané výrobní firmy

Marketing mix of the concrete company
Anotace:
Práce analyzuje značku Bravo společnosti Isolit Bravo, s.r.o. a to zejména výrobků divize kuchyňských elektrospotřebičů. Zaměřuje se na analýzu marketingové činnosti a marketingového mixu společnosti, analýzu prvků značky a postavení značky na trhu. V této práci je také vyhodnocena letáková kampaň, která propagovala slevové akce značky Bravo. Hodnocení letákové kampaně proběhlo pomoci marketingového …více
Abstract:
This dissertation analyses brand of Isolit Bravo, Ltd. company in a connection with a division of kitchen electrical appliances. It is focused to a analysis of the trade marketing activities, analysis of particular elements and brand's market position. The hand-out campaign, which had been advertising sales of Bravo products, is evaluated here as well. The evaluation of the hand-out campaign was made …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2007
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta