Výuka Matematiky ve speciálních školách – Klára MACHALOUŠOVÁ
Klára MACHALOUŠOVÁ
Diplomová práce
Výuka Matematiky ve speciálních školách
mathematic instruction in special schools
Anotace:
V diplomové práci popisuji výuku matematiky. Konkrétně v teoretické části se zabývám terminologií, příčinami a výukou mentálně retardovaných. Dále jsem uvedla části z rámcových vzdělávacích programů pro příslušnou školu a školní vzdělávací programy pro konkrétní školu. V praktické části jsou rozepsané metody a hry pro výuku matematiky.Abstract:
The thesis describes the teaching of mathematics. Specifically, I deal with the terminology, causes and teaching mentally retarded. I also said part of the framework education programs for the school and school educational programs for a particular school. In the practical part are described methods and games for teaching mathematics.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. RNDr. Jan Melichar, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MACHALOUŠOVÁ, Klára. Výuka Matematiky ve speciálních školách. Ústí nad Labem, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol - speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Adolescent s lehkou mentální retardací a poruchou pozornosti s hyperaktivitou
Zuzana Štučková -
Symptomatické poruchy řeči u žáků základní školy speciální
Barbora Sychrová -
Symptomatické poruchy řeči u žáků s mentální retardací
Petra LOJKÁSKOVÁ -
Porovnání RVP a ŠVP předškolního vzdělávání z hlediska literární výchovy ve vybraných mateřských školách na Prostějovsku
Petra Novotná -
Srovnání konkrétního ŠVP MŠ s RVP pro předškolní vzdělávání
Aneta Kulíková -
Analýza RVP PV a ŠVP PV ve vztahu k výchově ke zdraví v předškolním vzdělávání
Kristýna OPRŠALOVÁ -
Aktuální vyučovací metody ve výuce předmětu technologie přípravy pokrmů v kontextu RVP pro obor vzdělávání Hotelnictví
Miloš Komínek