Ing. Marián Fejgl

Diplomová práce

Marketingové programy pro dílčí cílové trhy jako součást marketingového plánu obchodní firmy

The marketing programs for sub-markets as a part of a trading company marketing plan
Anotace:
Diplomová práce řeší problematiku marketingového plánování nově vzniklé obchodní společnosti působící výhradně na business-to-business trzích papírenského odvětví. Cílem práce je navrhnout základní principy marketingové strategie jednotlivých taktik marketingového mixu tak, aby respektovaly nejen specifika dílčích cílových trhů, ale i klíčové kompetence podniku. Účelem je předložení koncepčně pojatého …více
Abstract:
Diploma Thesis solves the issues of the marketing planning of a newly started trading company that operates exclusively in the intercompany market of the paper industry branch. The goal of this thesis is to provide basic principles of the marketing strategy individual tactics of the marketing mix, so that it respects not only the specifics of partial target markets, but also the key business competencies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2013
Zveřejnit od: 6. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Fejgl, Marián. Marketingové programy pro dílčí cílové trhy jako součást marketingového plánu obchodní firmy. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN

TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika