Yamin Zhao

Diplomová práce

Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic

Integrovaná marketingová komunikační strategie smartphonu Xiaomi v České republice
Anotace:
Hlavním cílem této práce je výzkum a vývoj integrované marketingové strategie ke zvýšení prodeje smartphonů Xiaomi v České republice a zlepšení vnímání značky spotřebitelem. Navrhovaná strategie je založena na vlastnostech českého trhu a zvláštnostech místních spotřebitelů. Práce se skládala ze šesti částí. Teoretická část hodnotí teorii IMC, chování spotřebitele a správu kontaktních bodů. Následuje …více
Abstract:
The main objective of this thesis is to research and develop an integrated marketing strategy to increase the sales of Xiaomi smartphones in the Czech Republic and improve consumer perception of the brand. The proposed strategy is based on the features of the Czech Republic market and the peculiarities of local consumers. The work consisted of six parts. The theoretical part reviews IMC theory, consumer …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Jaroslav Halík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82778