Bc. Veronika Čížková

Bakalářská práce

Dobré mravy v reklamě

Good Morals in Advertisement
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o institutu dobrých mravů v reklamě. A to jak v reklamě jako takové, tak i v rámci hospodářské soutěže. V práci si kladu za cíl vymezení pojmu dobrých mravů a jejich aplikaci v problematice reklamy. K tomuto jsem užila jak odborné literatury a judikatury, tak i aplikace rozhodnutí samoregulačního orgánu, Rady pro reklamu. S pomocí těch se pokouším vymezit některé z aspektů …více
Abstract:
This thesis means to deal with institute of good morals in advertisement. Both in advertisement itself and in business competiton. In this thesis I seek to define the concept of good morals and their application in the area of advertisement. For the purpose of that I used literature, case law and I also applied decisions of self regulatory body, Council of Advertisement. With help of these I try to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 9. 2012
  • Vedoucí: JUDr. Aleš Rozehnal, Ph.D.
  • Oponent: doc. JUDr. Petr Bělovský, Dr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře