Mediální propagace turistické lokality – Tereza Veverková
Tereza Veverková
Bakalářská práce
Mediální propagace turistické lokality
Media promotion of the tourist site
Anotace:
Tématem bakalářské práce je „Mediální propagace turistické lokality“. V teoretické části se práce zaměřuje na vymezení pojmů jako jsou média, mediální komunikace, cestovní ruch, jeho druhy a orální historie. Praktická část práce se věnuje konkrétní lokalitě Neratov v Orlických horách a její propagaci s využitím metod orální historie. Součástí práce jsou i dva projekty – tvorba a realizace tištěného …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB12889
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Michal Čuřín, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jan Bílek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 6. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Jazyková a literární kultura
Práce na příbuzné téma
-
Propagace CR v Orlických horách a Podorlicku
Simona Zemanová -
Vztah návštěvníků destinace k certifikovaným regionálním produktům (Orlické hory)
Kristýna Tejklová -
Cestovní ruch v oblasti Orlické hory
Radka Jirušková -
Geografický potenciál cestovního ruchu v regionu Orlické hory a Podorlicko
Stanislav NOVÁK -
The development of tourism potential in Ghana using social media as a marketing tool.
Jaroslav Petr -
Pivní turismus jako podforma gastroturismu v Moravskoslezském kraji
Dominik Vengel -
Content media in hotel marketing
Asiya Khalitova
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
15. 6. 2021
Kohout, J.
15. 6. 2021