Analýza struktury nákupů zákazníků hypermarketu – Gabriela Kapustová
Gabriela Kapustová
Diplomová práce
Analýza struktury nákupů zákazníků hypermarketu
Purchase Structure Analysis of Customers in the Hypermarket
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo pomocí písemného dotazování a analýzy účtenek analyzovat, jaká je struktura nákupů zákazníků hypermarketu. První část marketingového výzkumu byla zaměřena na peněžní strukturu nákupu, průměrný nákupní košík nebo průměrný košík dle demografických proměnných. Druhá část výzkumu analyzovala, kolik značkových a privátních výrobků nakoupili zákazníci v jednotlivých sortimentních …víceAbstract:
The aim of this master thesis was to analyse, using written queries and analyse of bill, how is purchase structure of customers in hypermarkets. The first part of the marketing research focused on the structure of the cash purchase, the average shopping cart or basket by the average demographic variables. The second part of the research analyzed how many branded and private products bought by customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102429
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Petra Krbová
- Oponent: Lukáš Klapil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Discourse network analysis of successful renewables expansion in politically polarized environments and the framing techniques employed: The Case of Kansas
Jacob Valdez -
Trh s elektřinou a plynem v České republice
Jan Petrovič -
Trh s elektřinou v České republice: Strategie nákupu elektřiny pro výrobní podniky
Jaroslav Jakl -
Organizace nákupu v podnicích s divizionální strukturou
Eva Švandová -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu a vývoje produktu ICT
Anna Šestáková -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu produktu
Jakub Janíček -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman