Analýza struktury nákupů zákazníků hypermarketu – Gabriela Kapustová
Gabriela Kapustová
Master's thesis
Analýza struktury nákupů zákazníků hypermarketu
Purchase Structure Analysis of Customers in the Hypermarket
Abstract:
Cílem této diplomové práce bylo pomocí písemného dotazování a analýzy účtenek analyzovat, jaká je struktura nákupů zákazníků hypermarketu. První část marketingového výzkumu byla zaměřena na peněžní strukturu nákupu, průměrný nákupní košík nebo průměrný košík dle demografických proměnných. Druhá část výzkumu analyzovala, kolik značkových a privátních výrobků nakoupili zákazníci v jednotlivých sortimentních …moreAbstract:
The aim of this master thesis was to analyse, using written queries and analyse of bill, how is purchase structure of customers in hypermarkets. The first part of the marketing research focused on the structure of the cash purchase, the average shopping cart or basket by the average demographic variables. The second part of the research analyzed how many branded and private products bought by customers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/102429
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2014
- Supervisor: Petra Krbová
- Reader: Lukáš Klapil
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Discourse network analysis of successful renewables expansion in politically polarized environments and the framing techniques employed: The Case of Kansas
Jacob Valdez -
Trh s elektřinou a plynem v České republice
Jan Petrovič -
Trh s elektřinou v České republice: Strategie nákupu elektřiny pro výrobní podniky
Jaroslav Jakl -
Organizace nákupu v podnicích s divizionální strukturou
Eva Švandová -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu a vývoje produktu ICT
Anna Šestáková -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu produktu
Jakub Janíček -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman