Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování na trhu se zdravou výživou – Yelyzaveta Akymenko
Yelyzaveta Akymenko
Diplomová práce
Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování na trhu se zdravou výživou
Analysis of Social Networks Influence on Consumer Behaviour on the Healthy Food Market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou vlivu sociálních sítí na chování spotřebitelů, v oblasti zdravé výživy. Cílem dané diplomové práce je analyzovat vliv sociálních sítí na chování spotřebitelů, v oblasti zdravé výživy a následně, na základě výsledků dotazníkového šetření, definovat návrhy a doporučení, pomocí kterých mohou firmy spotřebitele na sociálních sítích ovlivnit. Návrhy a doporučení by měly …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the analysis of the influence of social networks on consumer behaviour in the field of healthy eating. The aim of the thesis is to analyse the influence of social networks on consumer behaviour in the field of healthy nutrition and then, based on the results of a questionnaire survey, to define suggestions and recommendations that companies can use to influence consumers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153055
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Magda Dirgasová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
AKYMENKO, Yelyzaveta. \textit{Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování na trhu se zdravou výživou}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/7cg7ef/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace se zákazníkem ve vybraném podniku
Zuzana Kočvárková -
Koupil jsem si tričko v sekáči: spotřebitelské chování zákazníků obchodů se second-hand oblečením
Monika Trávníčková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Chatboty, marketingový nástroj pro komunikaci se zákazníky
Lenka Bělková -
Analýza preferencí zákazníků na online trhu se zdravotnickými pomůckami
Jan Žatka -
Řízení vztahů se zákazníky a tvorba hodnoty a přidané hodnoty
Milan Milata -
Spotřebitelské chování zákazníků tří vybraných kamenných obchodů se second-hand oblečením
Klára Šímová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova