Sebereflexivní aktivity učitele jako prostředek zvyšování efektivity výchovně vzdělávacího procesu – Jitka KROPÁČOVÁ
Jitka KROPÁČOVÁ
Bakalářská práce
Sebereflexivní aktivity učitele jako prostředek zvyšování efektivity výchovně vzdělávacího procesu
Self-reflexive activities of the teacher as a means of increasing the efficiency of educational proces
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá sebereflexivními aktivitami učitele, které jsou prostředkem ke zvyšování efektivity výchovně vzdělávacího procesu. Práce je rozdělena do dvou částí. V první teoretické části jsou definovány základní pojmy týkající se učitele. Dále se věnujeme sebereflexi a poslední kapitola je zaměřena na výchovně vzdělávací proces. V praktické části je uvedeno průzkumné šetření, cíle průzkumu …víceAbstract:
This thesis deals with self-reflective activities of teachers as a means to improve the efficiency of the educational process. The work is divided into two parts. In the first - theoretical part are defined basic concepts related to the teacher. Furthermore, it self-reflection and the last chapter is focused on the educational process. In the practical part is specified exploratory research, survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dominika Provázková Stolinská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KROPÁČOVÁ, Jitka. \textit{Sebereflexivní aktivity učitele jako prostředek zvyšování efektivity výchovně vzdělávacího procesu}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/7cniry/.
Jak správně citovat práci
KROPÁČOVÁ, Jitka. Sebereflexivní aktivity učitele jako prostředek zvyšování efektivity výchovně vzdělávacího procesu. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Znalosti a dovednosti studentek porodní asistence týkající se tématu perinatální ztráty
Markéta Černíková -
Základní znalosti a dovednosti v poskytování první pomoci zaměstnanců sociálního zařízení
Antonín Palán -
Analýza dovedností a znalostí vrcholového a středního managementu a následná kalkulace nákladů potřebných pro jejich získání
Karolína Barcuchová -
Znalosti, dovednosti a kompetence vhodné pro výkon auditorské profese
Helena Perglová -
Znalosti a dovednosti trenéra crossfitu pro širokou veřejnost
Kristián Troják -
Znalosti a dovednosti v první pomoci při ošetřování zranění vzniklých při dřevěném šermu
Ondřej Jahoda -
Jak vystavení angličtině mimo školu skrze anglické filmy a seriály společně s učením anglické výslovnosti ve škole ovlivňuje jazykové dovednosti žáků, zvláště poslechové a výslovnostní.
Gabriela Kostková -
Kompetence učitelů anglického jazyka na středních odborných školách
Jitka Davies
Název
Vložil
Vloženo
Práva