Bc. Marie Šišmová

Bakalářská práce

Veletrhy cestovního ruchu v ČR jako nástroj marketingové komunikace

Travel Fairs in the Czech Republic as a Tool of Marketing Communication
Anotace:
Práce se věnuje tématu veletrhů cestovního ruchu a porovnáním jejich účinnosti s jinými nástroji marketingové komunikace (webové stránky cestovních kanceláří a cestovních agentur). Hlavním cílem práce je analyzovat, jakého významu dosahují veletrhy cestovního ruchu v porovnání s dalšími marketingovými nástroji V rámci vlastní práce je analyzován význam veletrhů cestovního ruchu v současné době a také …více
Abstract:
The work focuses on tourism fairs and comparing their effectiveness with other marketing communication tools (website tour operators and travel agencies). The main objective of this work is to analyze how important tourism fairs reach compared with other marketing tools within own work is analyzed the importance of tourism fairs in the present and also the travel agency website INVIA and two travel …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
  • Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní