Ing. Martin Podolák

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace e-shopu www.drogerie-slevy.cz

Analysis of marketing communication of e-shop www.drogerie-slevy.cz
Anotácia:
S ohledem na zvolené téma bakalářské práce je obsahem popis teoretických nástrojů pro marketingovou komunikaci v prostředí internetu a zároveň i jejich praktické použití v rámci spuštění nového podnikatelského záměru. Čtenář se dozví, jak vedení společnosti postupovalo v jednotlivých krocích a s jakým výsledkem.
Abstract:
In regards to the chosen subject matter of the dissertation, its content is the description of theoretical instruments in internet marketing communication channels, and their practical application within the framework of a new entrepreneurial project. The reader will find out how management progressed during the various stages, and what the results in each instance were.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
  • Vedúci: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní