Theses 

Analýza marketingové komunikace e-shopu www.drogerie-slevy.cz – Ing. Martin Podolák

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Zpět na vyhledávání

Ing. Martin Podolák

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace e-shopu www.drogerie-slevy.cz

Analysis of marketing communication of e-shop www.drogerie-slevy.cz

Anotace: S ohledem na zvolené téma bakalářské práce je obsahem popis teoretických nástrojů pro marketingovou komunikaci v prostředí internetu a zároveň i jejich praktické použití v rámci spuštění nového podnikatelského záměru. Čtenář se dozví, jak vedení společnosti postupovalo v jednotlivých krocích a s jakým výsledkem.

Abstract: In regards to the chosen subject matter of the dissertation, its content is the description of theoretical instruments in internet marketing communication channels, and their practical application within the framework of a new entrepreneurial project. The reader will find out how management progressed during the various stages, and what the results in each instance were.

Klíčová slova: drogerie, e-shop, internetový marketing, mailing, marketingová komunikace, PPC kampaně, remarketing, SWOT analýza chemist, internet marketing, marketing communication, PPC campaign, SWOT analysis

Jazyk práce: čeština

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní


Nahoru | Aktuální datum a čas: 24. 2. 2019 06:38, 8. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz