Adaptace filmového muzea pro česky, španělsky a anglicky mluvící návštěvníky – Kateřina TROJANOVÁ
Kateřina TROJANOVÁ
Bachelor's thesis
Adaptace filmového muzea pro česky, španělsky a anglicky mluvící návštěvníky
Adaptation of a film museum for Czech, Spanish and English-speaking visitors
Abstract:
Tato bakalářská práce se nazývá Adaptace filmového muzea pro česky, španělsky a anglicky mluvící návštěvníky. Jejím cílem je na základě analýzy současného stavu, trendů a preferencí filmových fanoušků navrhnout inovovanou podobu marketingového mixu, který bude reflektovat potřeby návštěvníků filmového muzea Film Legends Museum mluvících česky, španělsky a anglicky. Práce je rozdělena do dvou částí …moreAbstract:
This bachelor thesis is called Adaptation of a film museum for Czech, Spanish and English-speaking visitors. Its aim is to propose an innovative form of marketing mix that reflects the needs of Czech, Spanish and English-speaking visitors to the Film Legends Museum based on an analysis of the current state, trends, and preferences of movie fans. The thesis is divided into two parts - theoretical and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 12. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TROJANOVÁ, Kateřina. \textit{Adaptace filmového muzea pro česky, španělsky a anglicky mluvící návštěvníky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Arts. 2022. Available from: https://theses.cz/id/7ddj9d/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
TROJANOVÁ, Kateřina. Adaptace filmového muzea pro česky, španělsky a anglicky mluvící návštěvníky. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Filozofická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / Spanish Language for European and International Trade
Theses on a related topic
-
Marketingový mix destinace cestovního ruchu
Dagmar Šimková -
Marketingový mix Vinařství u Rytířů
Alena Khobta -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Jan Půst -
Marketingový mix vybrané kulturní památky
Zuzana ULLMANNOVÁ -
Marketingový mix daného eventu
Robin Elšík -
Marketingový mix Multikina CineStar Jihlava, s.r.o.
Tomáš Brzák -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno
Jitka Kratochvilová -
Marketingový mix ve zvoleném restauračním zařízení
Tereza Splítková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights