Radek Šnajdr

Bakalářská práce

Marketingový mix konkrétního podniku

Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Marketingový mix konkrétního podniku“ je analýza stávajícího marketingového mixu vybraného podniku a tvorba doporučení pro marketingový mix nový. Teoretická část se zaobírá jednotlivými koncepty marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé nástroje. Cílem praktické části je zhodnocení marketingového mixu konkrétního podniku. V závěru této práce jsou navržena doporučení …více
Abstract:
The subject of the bachelor thesis "Marketing mixture of the specific enterprise" is analysis of the current marketing mixture of selected enterprise and a recommendation for proposing a new marketing mixture. The theoretical part deals with the concepts of marketing mixture and describes its individual instruments. The aim of the practical part is evaluation of the current marketing mixture of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2014
Identifikátor: http://theses.cz/id/7dekww/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2014

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studií

České vysoké učení technické v Praze

Masarykův ústav vyšších studií

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku