Bc. Dana Mussabayeva

Bakalářská práce

Role mediálního plánování v reklamě

Role of media planning in advertising
Anotace:
Role mediálního plánování v České republice je zřejmá – žádná společnost se v současné době neobejde bez kvalitní a správně umístěné reklamy. Mediální agentury mají veškeré zdroje pro organizaci optimální mediální činnosti a mohou značně pomoct společnosti propagovat se v různých mediatypech.
Abstract:
The role of media planning in the Czech Republic is obvious - no enterprise can succeed without quality and well-placed advertisement. Media agencies have all the resources for optimal organization of media activity and can significantly help companies to advertise in different media types.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Petr Majerik

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance