Role mediálního plánování v reklamě – Bc. Dana Mussabayeva
Bc. Dana Mussabayeva
Bakalářská práce
Role mediálního plánování v reklamě
Role of media planning in advertising
Anotace:
Role mediálního plánování v České republice je zřejmá – žádná společnost se v současné době neobejde bez kvalitní a správně umístěné reklamy. Mediální agentury mají veškeré zdroje pro organizaci optimální mediální činnosti a mohou značně pomoct společnosti propagovat se v různých mediatypech.Abstract:
The role of media planning in the Czech Republic is obvious - no enterprise can succeed without quality and well-placed advertisement. Media agencies have all the resources for optimal organization of media activity and can significantly help companies to advertise in different media types.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/llpq5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Petr Majerik
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Marketing vzdelávacej inštitúcie: prípadová štúdia
Romana Ruttkayová -
Marketing sportovní organizace
Petr SCHWARZ -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
New types of media and its influence on the corporate communication
Mariam Pilpani -
"Fake news" jako fenomén současného média prostoru: koncepce, typy a míry odporu
Yuliia Vovk -
New types of media and its influence on the corporate communication
Anna Gordeeva -
New types of media and its influence on the marketing Campaign
Alonso Jan Hilgert Dongo Soria