Faktory motivující zákazníky k nákupu biopotravin – Marie KUČEROVÁ
Marie KUČEROVÁ
Bachelor's thesis
Faktory motivující zákazníky k nákupu biopotravin
Factors motivating customers to buy organic food
Abstract:
Pro specializované prodejny na bioprodukty je důležité porozumět zákazníkům, jaké mají motivátory ke koupi produktů v bio kvalitě a zda se o produktech informují. Ze studií vyplývá, že mezi jeden z nejdůležitějších faktorů pro nákup biopotravin patří cena, která se musí pohybovat v podobné úrovni jako konvenční produkty a dále také chuť. Mezi další významné motivátory patří ochrana životního prostředí …moreAbstract:
It is important for specialized stores for organic products to understand customers, what are their motivators to buy and whether customers are informed about the products. The studies show that one of the most important factors for buying organic food is the price, which must be at a similar level to conventional products, as well as the taste. Important motivators include environmental protection …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. RNDr. Marta Žambochová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUČEROVÁ, Marie. \textit{Faktory motivující zákazníky k nákupu biopotravin}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2023. Available from: https://theses.cz/id/7dn789/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUČEROVÁ, Marie. Faktory motivující zákazníky k nákupu biopotravin. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Spotřeba piva v České republice a preference spotřebitelů při jeho výběru
Richard Kopsa -
Preference vybrané skupiny spotřebitelů ve spotřebě produktů cider a radler
Martin Pikl -
Statistická analýza faktorů ovlivňující preference ve spotřebě piva
Jan Hrdlička -
Nestálé rizikové preference a jejich význam při modelování spotřební funkce
Jaromír Skála -
Spotřebitelské preference při nákupu kávy
Lucie Krejčová -
Preference spotřebitelů při nákupu mléka
Lucie Sochůrková -
Preference spotřebitelů při nákupu vepřového masa
Jakub Svoboda -
Motivy nákupu biopotravin v České republice a v Rusku
Ekaterina Tanaeva