Faktory motivující zákazníky k nákupu biopotravin – Marie KUČEROVÁ
Marie KUČEROVÁ
Bakalářská práce
Faktory motivující zákazníky k nákupu biopotravin
Factors motivating customers to buy organic food
Anotace:
Pro specializované prodejny na bioprodukty je důležité porozumět zákazníkům, jaké mají motivátory ke koupi produktů v bio kvalitě a zda se o produktech informují. Ze studií vyplývá, že mezi jeden z nejdůležitějších faktorů pro nákup biopotravin patří cena, která se musí pohybovat v podobné úrovni jako konvenční produkty a dále také chuť. Mezi další významné motivátory patří ochrana životního prostředí …víceAbstract:
It is important for specialized stores for organic products to understand customers, what are their motivators to buy and whether customers are informed about the products. The studies show that one of the most important factors for buying organic food is the price, which must be at a similar level to conventional products, as well as the taste. Important motivators include environmental protection …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. RNDr. Marta Žambochová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUČEROVÁ, Marie. \textit{Faktory motivující zákazníky k nákupu biopotravin}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/7dn789/.
Jak správně citovat práci
KUČEROVÁ, Marie. Faktory motivující zákazníky k nákupu biopotravin. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Spotřeba piva v České republice a preference spotřebitelů při jeho výběru
Richard Kopsa -
Preference vybrané skupiny spotřebitelů ve spotřebě produktů cider a radler
Martin Pikl -
Statistická analýza faktorů ovlivňující preference ve spotřebě piva
Jan Hrdlička -
Nestálé rizikové preference a jejich význam při modelování spotřební funkce
Jaromír Skála -
Spotřebitelské preference při nákupu kávy
Lucie Krejčová -
Preference spotřebitelů při nákupu mléka
Lucie Sochůrková -
Preference spotřebitelů při nákupu vepřového masa
Jakub Svoboda -
Motivy nákupu biopotravin v České republice a v Rusku
Ekaterina Tanaeva