Marie KUČEROVÁ

Bakalářská práce

Faktory motivující zákazníky k nákupu biopotravin

Factors motivating customers to buy organic food
Anotace:
Pro specializované prodejny na bioprodukty je důležité porozumět zákazníkům, jaké mají motivátory ke koupi produktů v bio kvalitě a zda se o produktech informují. Ze studií vyplývá, že mezi jeden z nejdůležitějších faktorů pro nákup biopotravin patří cena, která se musí pohybovat v podobné úrovni jako konvenční produkty a dále také chuť. Mezi další významné motivátory patří ochrana životního prostředí …více
Abstract:
It is important for specialized stores for organic products to understand customers, what are their motivators to buy and whether customers are informed about the products. The studies show that one of the most important factors for buying organic food is the price, which must be at a similar level to conventional products, as well as the taste. Important motivators include environmental protection …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. RNDr. Marta Žambochová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KUČEROVÁ, Marie. Faktory motivující zákazníky k nákupu biopotravin. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management