Receptivní dovednosti a techniky jejich rozvoje v učebnicích angličtiny na úrovni A1. – Monika Nehasilová
Monika Nehasilová
Bachelor's thesis
Receptivní dovednosti a techniky jejich rozvoje v učebnicích angličtiny na úrovni A1.
Receptive skills and techniques of their development in the English textbooks at the level A1
Anotácia:
Tato bakalářská práce se věnuje receptivním řečovým dovednostem a technikám, které jsou rozvíjeny ve dvou vybraných učebnicích anglického jazyka určených pro dospělé studenty na úrovni začátečníků, dle SERRJ se jedná o úroveň A1. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou za pomoci odborné literatury popsány znalosti o receptivních řečových dovednostech s využitím …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with receptive skills and techniques which are used in two chosen English books dedicated to A1 elementary adult learners based on CEFR . The paper is divided into a theoretical part and a practical part. The theoretical part is dedicated to describe the theory of receptive skills (reading and listening) with the help of literature. It covers the benefit of the use of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2015
Identifikátor:
http://is.akcentcollege.cz/th/4461/ac_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 9. 2015
- Vedúci: PaedDr. Dana Hánková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Tatarko, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKCENT CollegeAKCENT College
Bachelor programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / English as Foreign Language
Práce na příbuzné téma
-
Listening Comprehension of British and American English by Chinese Speakers
Klára Matoušková -
Prožívání a metody zmírnění strachu a úzkosti u hospitalizovaných dětí
Nela POLÁCHOVÁ -
Jak vystavení angličtině mimo školu skrze anglické filmy a seriály společně s učením anglické výslovnosti ve škole ovlivňuje jazykové dovednosti žáků, zvláště poslechové a výslovnostní.
Gabriela Kostková -
Čtení a poslech ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
Barbora ŠUPÍKOVÁ -
Developing Writing Skills in Lower-secondary Learners: Textbook Evaluation
Denisa Zbudilová