Bc. Rastislav Škvarka
Master's thesis
Marketingový mix spoločnosti PAUL
Marketing mix of company PAUL
Abstract:
The main aim of the master thesis is to analyze the marketing mix of the company PAUL Czech Republic, exclusively owned by the company HDS Retail CZ Inc. Company PAUL is a medium-sized company producing and selling French bakery and pastry products within the Czech Republic. Moreover, thesis analyses individual parts of the marketing mix, describes and emphasizes the strengths and weaknesses of the …moreAbstract:
Predmetom diplomovej práce je podrobná analýza marketingového mixu spoločnosti PAUL Česká republika, ktorý je výhradne vlastnený spoločnosťou HDS retail CZ a.s. Spoločnosť PAUL je stredne veľká firma zaoberajúca sa výrobou a predajom francúzskeho pečiva v Českej republike. Hlavným cieľom práce je analyzovať jednotlivé body marketingového mixu, popísať a zdôrazniť silné a slabé stránky spoločnosti, …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2016
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/11700/vsh_m_a2/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Doporučená cena vs. tržní cena nehmotných produktů herního průmyslu
David Chittenden -
Právní souvislosti při oceňování nemovitého majetku. Cena obvyklá podle zákona o oceňování majetku a cena zjištěná podle zvláštních předpisů.
Lenka Čiperová -
Oceňování okrasných rostlin, charakteru stromy – porovnání oceňovacích metod v ČR – cena zjištěná a cena obvyklá
Jana Hermanová -
Oceňování lesa - porovnání oceňovacích metod v ČR - cena zjištěná, cena obvyklá.
Dominika Loskotová -
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
Sevastian Kushnei