Současnost a budoucnost mobilního marketingu – Ing. Jozef Német
Ing. Jozef Német
Master's thesis
Současnost a budoucnost mobilního marketingu
Present and future of mobile marketing
Abstract:
Tato závěrečná práce je zaměřená na problematiku mobilního marketingu, jeho současnosti a blízké budoucnosti. Zaměřuje se na jeho současnou podobu v podmínkách běžných domácích podniků a vyslovuje hypotézu, že běžné metody využití mobilních zařízení v marketingu jsou jen velmi málo účinné. Jako příklad z praxe nabízí popis dvou realizovaných odlišných kampaní, které využily k předání reklamního sdělení …moreAbstract:
The Diploma thesis deals with the issue of mobile marketing at present time and near future. It focused on its present form at environment of regular domestic companies and declares hypothesis, that common method using mobile device is insufficiently effective. It presents instance of two different implemented campaign that used mobile device to transfer advertising. It describes and analyses (each …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/l255n/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2015
- Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
- Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Augmented Reality Deformable Tracking
Michal Jankovič -
Applications for remote support in augmented reality
Martin Lečbych -
Application for Learning Math Using Augmented Reality
Terézia Mikulová -
Use of Virtual Reality and/or Augmented Reality Resources to Control and Visualize Processes
Abishek Janakiraman -
Underwater Localization and Interaction for Open-Sea Augmented Reality Systems
Jan Čejka -
Location-based augmented reality game to explore new places
Tereza Cahová -
Application of Virtual Reality Technology in the Marketing of Companies/
Denis Gazetdinov -
Real-time augmented reality application
Michal Babáček