Ing. Jozef Német

Master's thesis

Současnost a budoucnost mobilního marketingu

Present and future of mobile marketing
Abstract:
Tato závěrečná práce je zaměřená na problematiku mobilního marketingu, jeho současnosti a blízké budoucnosti. Zaměřuje se na jeho současnou podobu v podmínkách běžných domácích podniků a vyslovuje hypotézu, že běžné metody využití mobilních zařízení v marketingu jsou jen velmi málo účinné. Jako příklad z praxe nabízí popis dvou realizovaných odlišných kampaní, které využily k předání reklamního sdělení …more
Abstract:
The Diploma thesis deals with the issue of mobile marketing at present time and near future. It focused on its present form at environment of regular domestic companies and declares hypothesis, that common method using mobile device is insufficiently effective. It presents instance of two different implemented campaign that used mobile device to transfer advertising. It describes and analyses (each …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2015
  • Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní