PR jako součást nákupního rozhodování spotřebitele – Bc. Vladislav Štětina
Bc. Vladislav Štětina
Bakalářská práce
PR jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
PR as part of the purchasing decisions of consumers
Anotace:
Cílem bakalářské práce je posoudit public relations společnosti ČEZ a analyzovat následný vliv vzniklé krizové situace tzv. komanda ČEZ na nákupní rozhodování spotřebitele. V teoretické části jsou definovány pojmy, které čtenáře obeznámí s charakteristikou public relations, veřejného mínění, image společnosti, nákupního chování a rozhodovacího procesu spotřebitele. Dále se bakalářská práce věnuje jednotlivým …víceAbstract:
The main purpose of this study is to evaluate public relations of ČEZ Group power company and to analyse the subsequent effect of the crisis situation called ČEZ “commando“, on consumer purchasing decisions. The theoretical part focuses on the characteristic of basic terms such as: public relations, public opinion, corporate image, shopping behaviour and consumer decision-making process. Another part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qxgo5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Důležitost public relations ve fotbalovém klubu
Erik Krajdl -
Public relations města Postoloprty a využití komunikačních kanálů
Martina Seifertová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Analýza public relations studentské organizace AIESEC
Tomáš Verner -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Analýza Public relations NPÚ
Lenka Kotenová -
Analýza nástrojů public relations strojírenské společnosti
Jan Diehel -
Analýza nástrojů public relations základní školy a jejich přijímání rodiči
Eva KOMÍNKOVÁ