Bc. Vladislav Štětina

Bachelor's thesis

PR jako součást nákupního rozhodování spotřebitele

PR as part of the purchasing decisions of consumers
Abstract:
Cílem bakalářské práce je posoudit public relations společnosti ČEZ a analyzovat následný vliv vzniklé krizové situace tzv. komanda ČEZ na nákupní rozhodování spotřebitele. V teoretické části jsou definovány pojmy, které čtenáře obeznámí s charakteristikou public relations, veřejného mínění, image společnosti, nákupního chování a rozhodovacího procesu spotřebitele. Dále se bakalářská práce věnuje jednotlivým …more
Abstract:
The main purpose of this study is to evaluate public relations of ČEZ Group power company and to analyse the subsequent effect of the crisis situation called ČEZ “commando“, on consumer purchasing decisions. The theoretical part focuses on the characteristic of basic terms such as: public relations, public opinion, corporate image, shopping behaviour and consumer decision-making process. Another part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2015
  • Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Reader: PhDr. Petr Váňa

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní