Rozvoj vizuální gramotnosti dětí předškolního věku – Julie Košková, DiS.
Julie Košková, DiS.
Bakalářská práce
Rozvoj vizuální gramotnosti dětí předškolního věku
Development of visual literacy of preschool children
Anotace:
Bakalářská práce má teoreticko-aplikační charakter a zabývá se rozvojem vizuální gramotnosti dětí předškolního věku. Teoretická část se zaměřuje na vymezení základních pojmů týkajících se vizuální gramotnosti. Praktická část této bakalářské práce obsahuje sadu aktivit pro práci s vizuálními komponenty, které podporují rozvoji vizuální gramotnosti, popis realizace této sady a v závěru je uvedena evaluace …víceAbstract:
The bachelor thesis has a theoretical-application character and deals with the development of visual literacy of preschool children. The theoretical part focuses on defining the basic terms related to visual literacy. The practical part of this bachelor thesis contains a set of activities for working with visual components that support the development of visual literacy, a description of the implementation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Košková, Julie. Rozvoj vizuální gramotnosti dětí předškolního věku. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální gramotnost pro vysokoškolské vzdělávání: prototyp, realizace a evaluace online kurzu
Anna Puchovská -
Vizuální komunikace a vizuální gramotnost mimo oblast výtvarné výchovy
Růžena Beránková -
Grafický design, vizuální komunikace a gramotnost
Leona Kubišová -
Vizuální gramotnost generace Z zaměřená na sociální sítě
David Šmarda -
Mediální gramotnost ve výuce výtvarné výchovy
Barbora CZAJOVÁ -
Vizuální a textová gramotnost ve vyučování výtvarné výchovy
Fabiana FIŠEROVÁ -
Vizuálie v učebnicích geografie a jejich vliv na vznik miskoncepcí
Petr TRAHORSCH