Rozvoj vizuální gramotnosti dětí předškolního věku – Julie Košková, DiS.
Julie Košková, DiS.
Bachelor's thesis
Rozvoj vizuální gramotnosti dětí předškolního věku
Development of visual literacy of preschool children
Abstract:
Bakalářská práce má teoreticko-aplikační charakter a zabývá se rozvojem vizuální gramotnosti dětí předškolního věku. Teoretická část se zaměřuje na vymezení základních pojmů týkajících se vizuální gramotnosti. Praktická část této bakalářské práce obsahuje sadu aktivit pro práci s vizuálními komponenty, které podporují rozvoji vizuální gramotnosti, popis realizace této sady a v závěru je uvedena evaluace …moreAbstract:
The bachelor thesis has a theoretical-application character and deals with the development of visual literacy of preschool children. The theoretical part focuses on defining the basic terms related to visual literacy. The practical part of this bachelor thesis contains a set of activities for working with visual components that support the development of visual literacy, a description of the implementation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Košková, Julie. Rozvoj vizuální gramotnosti dětí předškolního věku. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Preschool Teacher Training / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Vizuální gramotnost pro vysokoškolské vzdělávání: prototyp, realizace a evaluace online kurzu
Anna Puchovská -
Vizuální komunikace a vizuální gramotnost mimo oblast výtvarné výchovy
Růžena Beránková -
Grafický design, vizuální komunikace a gramotnost
Leona Kubišová -
Vizuální gramotnost generace Z zaměřená na sociální sítě
David Šmarda -
Mediální gramotnost ve výuce výtvarné výchovy
Barbora CZAJOVÁ -
Vizuální a textová gramotnost ve vyučování výtvarné výchovy
Fabiana FIŠEROVÁ -
Vizuálie v učebnicích geografie a jejich vliv na vznik miskoncepcí
Petr TRAHORSCH