Procedurálně generovaná krajina jako vizualizace kódu v jazyce C# – Adam Štěpánek
Adam Štěpánek
Bakalářská práce
Procedurálně generovaná krajina jako vizualizace kódu v jazyce C#
Procedurally Generated Landscape as a Visualization of C# Code
Anotace:
Softwarová vizualizace pomáhá programátorům lépe pochopit kód skrze vizuální vjemy. Tato práce představuje Helveg, nástroj pro softwarovou visualizaci, jenž mapuje strukturu kódu v jazyce C# společně s hlášeními překladače na procedurálně generovanou krajinu. Toho je dosaženo ve třech krocích (analýza kódu, generování krajiny a vykreslení), které jsou v práci detailně popsány. Prezentovány jsou také …víceAbstract:
Software visualization helps programmers better understand code through visual means. This thesis presents a software visualization tool, named Helveg, that maps the structure of C# code, along with compiler diagnostics, onto a procedurally generated landscape. This is achieved in three stages (code analysis, landscape generation, and rendering), which the thesis describes in detail. Presented are …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kv7md/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 9. 2020
- Vedoucí: Mgr. David Kuťák
- Oponent: Mgr. Vojtěch Brůža
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu
Práce na příbuzné téma
-
Design and implementation of automatic user interface generation for desktop and mobile applications using .NET MAUI
Robin Kopecký -
Akcelerace dekódování videa pomocí Vulkan Video API
Ondřej Richtr -
Vulkan displej pre UltraGrid
Martin Beľa -
Porovnání grafických programovacích rozhraní OpenGL a Vulkan
Antonín OLŽBUT -
Využití API Vulkan v kontextu výuky počítačové grafiky
Dominik Prokop -
Mäkké tiene v reálnom čase pomocou Vulkan API
Martin Kubanda -
Efektivní C++ rozhraní pro API Vulkan
Adam Ruža -
Snadný vulkan
Timotej Halás