Marie Herynková
Bachelor's thesis
Marketingové komunikace oděvní značky XY
Marketing Communications of the Clothing Brand XY
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací značky XY a tím, jak ji vnímá její cílová skupina. Teoretická část práce objasňuje pojmy marketingové komunikace a její nástroje a pojmy fashion marketingu a jeho nástrojů. Bakalářská práce se dále zabývá pojmy jako je influencer marketing a brandbuilding.Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing communication of brand XY and how it is perceived by its target group. The theoretical part of the thesis explains the concepts of marketing communication and its tools and the concepts of fashion marketing and its tools. The bachelor thesis also deals with concepts such as influencer marketing and brandbuilding.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Herynková, Marie. Marketingové komunikace oděvní značky XY. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace
Sandra Ratajová -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko -
Influencer jako nástroj marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Jana Hotárková -
Řízení marketingové komunikace s pomocí influencer marketingu pro SAYU
Mirka Jonášová -
Návrh marketingové komunikace s využitím influencer marketingu k posílení značky kojenecké výživy
Alena Fišerová -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace
Kateřina Strejc -
Influencer jako prostředek marketingové komunikace značky
Nikola Straková -
Využití influencer marketingu v rámci marketingové komunikace e-shopu Zalando
Aneta Řehořová